SalvadorD

Köz-kincs! Köz-élet! Köz-össég! Köz-utálat! Köz-gyönyör!...

Friss topikok

  • akárki: Kedves Salvadord! A ceglédi iskola ügyeit nem ismerem, de az egyértelmű, hogy nagy messzeségből f... (2008.11.07. 15:10) josephin.blog.hu - mint ajánlott irodalom
  • smgis: gyengék vagytok :) (2007.10.29. 16:14) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • értetlenke: Itt vagyok már megint. Nézek kerekre nyitott buta nagy szemekkel, és közben elképzelem, hogyan já... (2007.05.24. 10:10) Kövek
  • Kecske: Légyszives tedd meg saját magad és a nemzeted érdekében, hogy ha nem látsz tisztán, és csak a gyal... (2007.05.19. 18:05) Korondi
  • komancs: Ne is búsúlj egykomám! (Bocsánat a megszólításért!) A szolnoki középiskolák közül legalább négy, a... (2007.05.13. 13:34) Jobb és bal

Linkblog

Archívum

HTML

Jobb és bal

2007.05.12. 17:55 | Ceglédnek - Ceglédről - SalvadorD | 1 komment

Erőszakos jobboldal, impotens baloldal. A politikában ez dívik, de azt azért mindenki látja, hogy ez a fene nagy szabadság, a szlogenek, a kirohanások a népnek szólnak. Orbán nem fasiszta, mint ahogy Gyurcsány sem kommunista. Nem tudom, évente mennyit keresnek, de ezért ezt a klassz kis nonstop cirkuszt szolgáltatják nekünk, hogy ne törődjünk a valós dolgokkal. Apámmal vesztem össze a múltkor én is, amikor azt mertem mondani, hogy mindegyik gazembert el kellene hajtani a fenébe! Az öreg egyből elkezdte verni a mellét, kommunistázott vadul, s azt hajtohgatta, hogy a Jóisten biztosan megbünteti ezeket az embereket, akik kifosztják az országot. HÁt biztos. Szerintem a valódi politika a színfalak mögött zajlik, alkuk, egyezségek szintjén, mert ott nincsenek kamerák. Felosztják maguk között a lét, aztán annyi. Biztos van közöttük rendes ember, én nem mondom, de valaki megmondhatná a nevét. Nézzük meg a mi országgyűlési képviselőinket. Hát nem sokra megyünk egyikkel sem, én azt hiszem.

Értem a célzást a jobboldali dolgokra, tudom én is ,hogy  a Kürti Gyuri MDF-es. De hogy kerül az iskolába a politika. Azon az alapon alkalmazza a tanárokat, hogy te MDF-es, Fideszes vagy, esetleg MIÉP, JObbik, akkor jöhetsz, MSZP, SZDSZ, akkor nem?

Én szinte egyáltalán nem ismerem a gimis ügyeket, csak azt hallom, hogy a KÜrti nme áll a helyzet magaslatán. Nem ő az egyetlen szerintem a városban. De tájékoztassatok, nem akarok hülyén meghalni.

Persze még az is lehet, hogy a giminek legközelebb a Korondi lesz az igazgatója, s onnantól kezdve beindul Cegléden a bakterképzés!

Salvador

A bejegyzés trackback címe:

https://salvadord.blog.hu/api/trackback/id/tr274797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

komancs 2007.05.13. 13:34:20

Ne is búsúlj egykomám! (Bocsánat a megszólításért!) A szolnoki középiskolák közül legalább négy, az ország első húsz legjobb középikolái közé tarozik. Van olyan köépiskola Szolnokon, ahonnan minden érettségizetett felvettek valamilyen felsőfokú iskolába. Ezt csinálja meg Cegléd. A ceglédi szülőknek sem lehet közömbös a jelenlegi színvonal. Tudom, tudom nem sokat tudnak tenni. Lehet, hogy a tantestület pedig "el van, mint a befőtt"? Csak a lé meglegyen? Minél több annál jobb?
süti beállítások módosítása